wtorek, 16 listopada 2010

ad altro mondo

I.
Ogarnia mnie nieodparte wrażenie
iż nie w moich rękach władza nad życiem.
Nad moim własnym, tak małym
a jednak życiem.
Z niewiadomych mi powodów
pewne decyzje zwyczajnie są we mnie
krzyczą, wyją i drapią wszystko w środku
żąda wykonania sama siebie
Sprzeciw powoduje wewnętrzny ból,
rozłamy, drgawki i wstrząsy.

II.
Czuję również nieodpartą....
coś.
niezidentyfikowane.
co przeczy tej negatywnej części.
wdzięczne, zadowolone.
Dziękuję Ci.
Mimo że doprowadzasz mnie do szału.
Mam czasem ochotę zaznaczyć Cię
razem ze wszystkim co z Tobą powiązane
i wcisnąć "delete".
A jednak wciąż enter i spacja.
I tak do przodu + + + + + :)

III.
a po za tym boląca pustka
godząca w mą amicję.


/mi va di scappare ad altro mondo.!!
pero.... cn te (?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz